2022-07-01

podziękowanie

Wszystkim bardzo dziękujemy za przygotowanie i przeprowadzenie V Pikniku Rodzinnego „W Czwórce”. Państwa przedsiębiorczość i kreatywność pozwoliły zrealizować tę wyjątkową akcję promującą naszą szkołę wśród mieszkańców Sulejówka. Pokazaliśmy, jak wielką moc sprawczą ma dobra inicjatywa i ciekawy pomysł, jak wiele czynimy dobra, sprawiając innym radość. Odczułyśmy też dużą satysfakcję, widząc, jak efektywnie współpracujemy – uczniowie, […]

Już po egzaminach…

W dniach 24-26 maja odbył się egzamin ósmoklasisty 2022. Uczniowie ostatniej klasy szkoły podstawowej mieli szansę sprawdzić swoją wiedzę zdobytą w trakcie dotychczasowej nauki. Egzamin podzielony był jak zwykle na trzy części. Pierwszego dnia uczniowie zmierzyli się z arkuszem z języka polskiego, drugiego  z matematyki a trzeciego z języka angielskiego. Pierwszego dnia uczniowie zastanawiali  się […]

Wiosenny Rajd Rowerowy

W niedzielę 22 maja 2022 r. nasza szkoła po raz kolejny miała przyjemność wziąć udział w Rajdzie Rowerowym. Nasz punkt oferował uczestnikom kilka zadań do wyboru, m.in.: ciasteczkowy bieg przez płotki, landrynkowe rebusy, lodowy slalom, słodkie puzzle czy układanie przepisu na konfiturę malinową. Mimo niesprzyjającej pogody przy naszym stoisku było wesoło, słodko i kolorowo, co […]

Miejski Konkurs Ekologiczny ,,Eko-styl”

W czwartek 28 kwietnia 2022 r. odbył się drugi, finałowy etap Miejskiego Konkursu Ekologicznego,,Eko–styl” organizowanego przez nauczycieli SP 4 im J. Korczaka oraz pracowników Referatu OchronyŚrodowiska Urzędu Miasta w Sulejówku, pod patronatem Burmistrza Sulejówka, Pana ArkadiuszaŚliwy.W finale Konkursu uczniowie szkół podstawowych, którzy osiągnęli sukces na wcześniejszych etapachrywalizacji zmierzyli się z zadaniami z zakresu ochrony środowiska […]

Wycieczka Ic na lotnisko

19.05.2022r. klasa I c pojechała na  wycieczkę. Podróż odbyliśmy SKM-ką na lotnisko Chopina w Warszawie. Przewodnik pokazał nam ciekawe  miejsca na lotnisku, które nie wszyscy mogą zobaczyć np: wolierę z ptakami drapieżnymi, które również strzegą przestrzeni powietrznej nad lotniskiem. Najbardziej podobały się dzieciom drapieżne ptaki oraz start i lądowanie samolotów. Wszystkim polecamy taką wycieczkę. [Urszula […]

Serduszko dla Ukrainy

Zakończyliśmy w naszej szkole akcję „Serduszko dla Ukrainy”. Zebraliśmy 1750zł, za które kupiliśmy artykuły higieniczne dla dzieci i dorosłych, kaszki, deserki dla dzieci oraz potrzebne leki. Nie zapomnieliśmy również o zwierzętach. Wszystkie produkty zostały dostarczone do Punktu Pomocy Ukrainie w Sulejówku przy ul. Sienkiewicza 22. Tam zostały rozdysponowane i przekazane do Ukrainy – kierunek: Żytomierz, […]